Photobucket

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Κάπου στην Μάνη

Pirate Flag

5 σχόλια:

μελονικος είπε...

Αγκλοαμερικάνικη μουσική ακούγανε οι Μανιάτες ???
και η γλώσσα αγλική??
Αυτό δεν είναι ύβρις??
Λίγος σεβασμός δε βλάπτη.

U.t.b.f είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλε Νίκο.
Θέλω να ξέρεις ότι είσαι ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος. Δεν σε γνωρίζω προσωπικά αλλά απο το ιστιολογιό σου φαίνεται ξεκάθαρα αυτό.
Ισως με αφορμή αυτή την διαφορά να γίνουμε δυο πολύ καλοί φίλοι.Έτσι και αλλίως η μόνη διαφορά που έχουμε είναι ότι αγαπάμε την Ελλάδα. Όσο για το βίντεο η μουσική ήταν απο το ταβερνάκι.
Να είσαι πάντα καλά.

SUN W KNIGHT είπε...

Το Καλοκαίρι, τέτοια σημαία σηκώνω κι εγώ...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Tι κάνεις πειρατή μου; Τέτοια σημαία εγώ έχω αναρτήσει στο σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη.Σε λίγο θα την βγάλω και στο μπαλκόνι.Όσο για τη Μάνη είναι κι η δικιά μου λατρεία.Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολύ αισθάνομαι την ανάγκη να εγκατασταθώ εκεί.Υπάρχει ένα περιοδικό που το εκδίδει ο Γιώργος ο Δημακόγιαννης που έχει τις εκδόσεις Αδούλωτη Μάνη.Πρέπει να σε ενδιαφέρει.Λέγεται ΜΆΝΗ και μπορείς να μάθεις γι΄αυτό στην σελίδα ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΜΑΝΗ που έχω στη δεξια΄μπάρα του μπλογκ μου.Σε καληνυχτώ και επιστρέφω στο γράψιμο και στους δικούς μου πειρατές.

U.t.b.f είπε...

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Ελένη.

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More